Malmö festivalen - Svenska Akademien

Ikväll är det Svenska Akademien konsert på Malmöfestivalen. Det blir min första konsert med dem på två år. Har saknat det. Min kusin A ska följa med mig. Funderar på vad jag skall ha med mig. Sticknörd som jag är vill jag ha med något men samtidigt så är det dumt att ha med någon väska.... Får fundera på det ett tag. Det är först vid sex som jag skall gå ner och ta tåget.

Har för övrigt beställt namnband som jag kan sätta på mina stickade projekt. Det kommer bli så skoj att få dem och sätta på mina alster =)

Ska nu fortsätta på mitt sommar projekt =)

Kommentarer
Postat av: Olga

Det var ganska lätt att sticka fingrarna, men att sy de ihop - brrr. Man får sticka klart och sy ihop ett finger och sen plocka några maskor på kant sidan för att kunna fortsätta med det andra.

Lycka till med sjalstickning från Victorian Lace. Jag har beställt Grinasko merino hos garnhärvan för en brun sjal från VL. Undrar vilken sjal blir din första? :-))

Kram

2008-08-18 @ 15:09:47
URL: http://yllenetider.wordpress.com/
Postat av: Olga

har just läst om namnband som du har beställt. Vad kul!!! Var kan man beställa ett sådant?

2008-08-18 @ 15:11:19
URL: http://yllenetider.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0