Inför bröllopet - torsdag

Torsdagen börjades med sovmorgon. Skönt var det. Prinsen hade 5-13 och jag 6-15 så sovmorgonen till 8 var väldigt trevlig. Åt frukost och fixade oss i ordning. Kl 11.30 åkte vi till Lund. Där gjorde vi en del ärenden tillsammans och sen åt vi lunch.

Efter lunchen gick Prinsen på sitt håll och jag åkte ut till Nova för att fixa mitt. När jag kom hem vid 16 tiden var Prinsen redan hemma. Packade i ordning och så. Gick ner till stationen via systembolaget. Vi kom med tåget 17,30. Lillebror mötte oss på stationen i Landkrona kl 17,50. Åkte då snabbt inom mor och fars hus. Hämtade en del grejer. Klockan 18,05 var vi nere vid båten så det var snabba ryck. Men vi hann. Båten gick 18,15.

I Bäckviken mötte far oss med bilen och vi åkte hem till mor. Där blev det ett snabbt uppplockande och konstaternade att vi nog inte hade glömt något av större vikt. Sen åt vi kräftor och drack nubbe innan det var dags för att sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0