Fru Boström

Jag är numera Fru Boström, inte Fröken Karlsson. Det känns underbart även om det kommer att ta ett bra tag innan jag har vant mig vid namnbytet.

Ska här ge en snabb version av veckan. Mer detaljerat dag för dag och med bilder kommer att komma

Tordsdag: var i Lund och handlade det sista. Packade och fixade. Åkte till Hven.

Fredag: mor, far och prins åkte till stan. Hämtade ringarna. Fixade naglarna. Mötte gästerna och föräldrarna och prinsen. Övade i kyrkan. Fixade på restaurangen. Åt kvällsmat

Lördag: fixades i spaet. Fotografering i kyrkan. Till restaurangen. Åta och umgås. Båt till staden. Mysa i Landskrona.

Söndag: snabbis i Kävlinge. Hämta grejor. Till köpenhamn. Cheka in på hotellet. Shoppa och äta. Åka turistbåt och museeum.

Måndag: shoppa och gå på stan och museeum i Köpenhamn. Umgås. Åka hem till Kävlinge.

Helgen har varit underbar. Tack alla som hjälpte till!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS!!!!

2008-08-12 @ 11:17:43
URL: http://hemskast.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis! Visst är det en härlig upplevelse!?

2008-08-12 @ 11:35:06
URL: http://fridala.blogspot.com
Postat av: Annicka

Jättegrattis o kramar

Annicka

2008-08-12 @ 11:41:47
Postat av: Olga

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!! Mycket kärlek och lycka önskar jag er!!!! Må allt bli som du önskar!

Kramis,

Olga

2008-08-12 @ 12:14:29
URL: http://yllenetider.wordpress.com/
Postat av: monke

Grattis och lycka till!

2008-08-12 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0