Brevbäraren ringde på

I och med giftermålet förra helgen (9 augusti) så håller jag på att byta efternamn. Beställde garn i det nya namnet och tänkte inte mer på det.

När jag och prisen satt och såg på OS ringde det på dörren. Det är EXTREMT sällan att det ringer på hos oss utan att vi inte har bjudit in folk. Prinsen öppnar och där står brevbäraren med ett paket med mina garner. Han frågade om det var rätt. Bostadsföretaget har ju inte ändrat från I. Karlsson till I. Boström. Men det var så skönt att det löste sig. Tänk om han hade gått här ifrån med garnet *huu* Har nu satt ut en lapp själv så det står både I. Karlsson och Ida Boström.... Man kan ju inte riskera att missa något.

Det som jag fick var två nystan Lucca Fino från Deisy Design. Jättefint är det. Fick ett sånt av min hemlis (Cille stickar) och ahr nu kompletterat med två till. Får se vad det blir för någon fin sjal jag skall göra med det =)

Nu skall jag fortsätta kvällen med att
* Diska
* Äta kvällsmat
* Söka jobb
* Se på OS
* Sticka på sommarstickningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0