Tröttis

Idag är jag trött. Var ute och åt igår. Gott *mums* Idag ska jag och prinsen ut till prinsens farmor och göra vid det sista i hennes trädgård. Sen blir det till att åka hem till Kävlinge.

Det har inte blivit tid till så mycket stickat. Av någon anledning försvinner tiden bara ändå =) Brukar sticka på tåget och framföfr tvn. På tåget läste jag min bok och något tv tittande har det inte blivit under helgen i övrigt. Förutom en timme i morse men då var jag för trött för att sticka

Landskrona åkte ur Körslaget igår. Det var inte skoj. Jag såg inte programmet men hejade på dem =(

Inget skoj är det på TV idag =( får se på Anna Pihl som vi spelade in förra veckan =) Alltid trevligt det med =) Kanske kommer i säng tidigt så man är fit for fight i morgon att plugga och skriva uppsats. Ligger aningen efter med den =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0