Struktur och organisation

Tänk om man kunde få lite struktur och organisation på bloggen. Det vore inte helt fel =)

På stickamera och knitmore finns det två byten som ja vill vara med i. Men jag vet inte. Det kostar ju en del. Samtidigt är det trevligt att få paket. Svårt val. Får fråga prinsen när han kommer hem om hur han tycker att jag ska göra. Han får ju lov att vara med och bestämma en del =)

Måndag idag. Ojämn vecka = inget stickcafé.... Tänk om jag hade varit i Malmö i helgen. Önskar.

Borde skriva uppsats. Orkar inte. Har ingen motivation.

Måste fixa garn till mitt nästa hemlispaket. Vet inte vad det skall bli. Svårt

image102

Dessa söta fick jag av Prinsen när vi var i Lund förra veckan. Han är så gullig *älskar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0