Stämpling och kontering

Jag skall nu ägna mig åt att stämpla oc kontera en del fakturor. Känns fint. Det var det som jag tänkte gjort igår men inte hade ritkigt koll på men nu har jag hört  efter och fått allt kontrollerat. Hade gjort rätt =)

Såg nyss att det är stickcafé hso Fröken Garn idag. Tyvärr hinner jag inte gå dit. Men jag såg att nästa gång det är stickcafé där så borde det vara den veckan då prinsen jobbar natt. Vilket innebär att jag kan gå dit med gott samvete *mouahaha* om jag nu kommer ihåg det och inget annat dyker upp.

Har som mål att sticka dominohälen idag. FÅr se hur det blir. Samtidigt är det ju tänkt att jag skall sticka på svampmuddarna när jag är hemma i kväll. Svårt det där =) Såg i tidiningen när jag var påväg hit till Malmö att det inte alls är någon forbrytelse idag =( Det är vist hockey eller någon annan sport i stället. Inte alls lika roligt tyvärr. Men det är smällar man får ta. Fast å andra sidan så kanske jag kan plugga lite mer och sova lite tidigare

Ska nu genomföra konteringen då stämlingen är gjord, en kom upp och ner =( sen blir det att skriva om disukssionerna som finns i media om revisionspliktens avskaffande =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kontering är vår ekonomiladys favvosyssla (not)!

2008-04-25 @ 08:40:51
URL: http://hemskast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0