Spinna/spinning

Jag har surfat runder på många bloggar och det är  många som är intresserade av stickning som även är intresserade av att spinna eget garn av fiber. Jag tycker att det verkar kul men har aldrig vågat mig på att prova själv. Är det någon som vet om det är lätt eller svårt och om mkan skulle börja varifrån man skulle beställa?

I have surfing around at other blogs. I have find out that lots of persons that are interested in knitting also are interested in making their own yarn. I think that it woould be funny but I have not tried yet. Is it someone that know if it is easy or hard and if I will start from what page shall I order?

Kommentarer
Postat av: /Bonnmoran

http://www.spinspiration.se/

2008-04-29 @ 18:35:40
Postat av: Hemlisen

Jag håller med dig. Jag har oxå blivit sugen på att spinna. Ville bara säga att imorgon skickar jag ett litet paket till dig. Så ha förtröstan. Det kommer på fredag. Ursäkta att det blev såhär. Lycka till med alla sockar!
soliga hälsningar f hemlis trean

2008-04-29 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0