På jobbet / At work

Klockan är 6,40 och jag sitter på min stol på jobet. Trodde inte attjag skulle komma hit så tidigt. Önskade det men ibland blir det inte alltid som man vill =) Ska sitta och arbeta med uppsatsen. Skönt. Ska ha möte med J och R från gruppen sen idag och då ska vi gå igenom vad vi gjort och ju mer man har fixat, desto bättre är det, eller hur =)

Jag och prinsen åker till Hven i kväll. Det kommer bli underbart. Har inte varit där sen helgen efter påsk =) Inte så länge sedan men det ska bli skönt ändå. Prinsen och jag åker ut idag. Mamma och pappa kommer först i morgon så vi kommer ha det lugnt och skönt, inbillar vi oss i allfall =)

Med till Hven får de tre stickningarna som även fick följa med till stickcaféet i går. Vilket för övrigt var lika mysigt som vanligt. A det är risk att jag glömde min banan. Om jag gjorde det ligger den på pallen bakom där vi satt. S på caféet frågade mig om jag kunde handla lite åt henne när jag ändå var i Lund idag. Ska se om jag kan hitta det som hon önskade. Man vet ju aldrig =)

Doh! Jag har glömt ta bilder på svampmuddarna!

It is 6,40 am and I am already at my work. I did not belived that I should make it even if I wanted. But now am I here. I will do my master theises. I will have a meeting with J and R from my group today and see what we have done so far.

Me and my prins will go to Hven tonight. Ha have not been there sence the weekend after easter. It is not so long time but it will be great. Mopter and father will come towmorrow so we will have it nice and quiet =)

With me to Hven will a take the three project that also was with me yesterday onn my knitting café. The café was as nice as always. Oh! A I might have forgotten my banana. If I have it will be where we sat. S at tha café asked me if I could do some shopping for here in Lund today. I will trie and see if I can find the things that she wanted.

Doh! I have forgot to take picture at "svampmuddarana"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0