Intervju, intyg och godkänd tenta

Det blev en omtumlande eftermiddag.
Först ringde poolia och ville att jag skulle komma på intervju hos dem. Ska dit på tisdag.
Sen ringde mor och påminde mig och att jag skulle hämta ett inteyg på jobbet (glömde det i morse)
Sen messade R och sa att tentaresultatet till revisorsjuridiken var infört. Gick in och kollade och såg att jag var godkänd!! Jag fick G!! Det innebär att jag har all den teoretiska kunskap som krävs för att bli revisor. Vet inte vart jag ska ta vägen så glad jag är!!!

Kvällen skall nu fortsättas med lite uppsatsskrivande. Bad och sen TV tittande. Blir nog inte så mycket plugg till, tyvärr, om jag känner mig själv rätt.

Tentan kommer att firas på lördag då vi ska ut och äta med jobbet *glad Ida*

Kommentarer
Postat av: Annicka

jättegrattis!
du är skitduktig
kram

2008-04-10 @ 18:02:19
URL: http://nystat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0