Helg =)

Fredag och helg. Ska ägna hela dagen åt att skriva hemtenta. Borde få den om 50 minuter. Har ingen aning om vad den kommer att handla om men på något sätt löser sig det alltid eller hur =)

Mös lite med mina dominostrumpor igår. Har kommit till varv nummer 4 på skaften. det går framåt =)

Det blir ingen symässa för mig i morgon *gråter krokodiltårar* ska åka till sävrföräldrarna i stället. det är trevligt det oxå men det finns inte lika mycket garn där....

har gölmt att tacka annika (som jag skickade garn och te bytet till) för kortet! Tack =)

Hanne, öflå att det inte har kommit upp någon bild på dina vackra strumpor men det kommer efter helgen, lovar. Ska nu sätta mig och förbereda mig inför min hemtenta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0