Fröken Garn och Systrarna Green

Jag skulle vilja besöka dessa butiker idag. Men det känns som ajg itne kommer att hinna med båda. MÅste åka med tåget till Kävlinge som går 15,35 (ca). Sitter nu och ska skriv apå min uppsats och vet inte ritkigt hur jag ska lägga upp det hela. Det är jobbigt!!! Dagens I landsproblem. Ta ut pengar måste jag oxå göra.

jaja.. det löser sig nog. Det gör det alltid =)

Var inne och kollade på eniro. Det är hela 5 km mellan butikerna. jobbigt. synd att det inte var netydligt kortare. typ två så hade man kunnat gå utan problem dessutom så hade det itne tagit någon tid heller.

Men om jag går härifrån vid två. Då borde jag vara klar vid Systrarna Green vid halv tre. Undra om det går några bussar då. Ska gå in och kolla. Vill man göra något så ska det gå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0