Framstyckena påbörjade =)

Framstyckena på Brynolfs kofta är påbörjade. Kom på att om jag gör koftan klar till lördag så kommer den ha tagit mig ett år att färdigställa. Det är inte klokt :P Borde inteha tagit mer än en vecka men så är det när roligare saker kommer emellan men nu skall jag bli klar!!! Så är det bara =)Tur att nallen inte växer något. Då hade koftan varit för liten för länge sedan :P

Idag finns det inget på TV. Det är synd då TV är min sticktid. Det enda som intresserade mig över huvud taget var Simpsonsn kl 20 på TV6. Så det blir nog en tidig kväll idag oxå. Men det är aldrig fel med tidiga kvällar. Var relativt pigg när jag vaknade i morse.

Ska idag fram till 14 plugga uppsats sen ska jag på kurs i intrevjuteknik. Kommer nog vara lärorikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0