Förberedelser

Håller på att förbereda vad jag skall ha med till hven och vad jag inte ska ha med. Det är svårt. Det är ju bara en natt men vädret är fortfarande ganska nyckfullt så man vet inte vad man kan förvänta sig.

S. jag fick inte tag på färg åt dig. För 45 ml kostade 39 kronor. Tyckte det var lite färg för mycket pengar. Men om det är det du vill ha så kan ajg fixa det i nästa vecka.

Har köpt pärlnål. Örhängskrokar. Smyckestråd. Pärlor. Ska göra lite fint smått och gått när andan faller på. Fick mycket för mina pengar tyckte jag.

I am planning what tings to bring to Hven and I do not know. It is hard. It is only one night but the you can not count on the wheater =(

S. I could not find the color that you asked for. 45 ml for 39 sek. I thougt it was to expensive. but if you want it I can fix it.

I have now bougth things for my presents. beeds and stuff that I need to do my braislet and earrings =)

Kommentarer
Postat av: Sonja Pålsson

Hej
Du gjorde alldeles rätt. Jag tycker också att det är för dyrt. Tack i alla fall
kram

2008-04-30 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0