En bra dag

Intervjun i morse blev bra. Lite annorlund men det blir så ibland.

Jag var tidig till intervjun och satte mig i trappen utanför. Efter ett tag kommer två grabbar. Den ene av dem är ägaren till företaget där som intrevjun handlar om den andra är någon som jobbar på stället där vi är. Killen som jobbar på stället där vi är kan inte släppa in oss för han ska iväg. Men vi får vars en stol att sitta i i trapphuset =) snackade om ditten och daten i 15 minuter. Sen kom det en tjej och släpte in oss. Satte oss i rummet där vi skulle vara. Fortsatte småprata i 15 minuter. Sen kom en tredje person in. Hanjobbar påstället där vi är och både jag och ägaren trodde att han skulle vara med på intervjun men det kunde han inte :S det innebar att vi fick börja om från början och sköta oss själv. Tror att det gick bra trots den något förvirrade starten =) ägaren var lätt att prata med i allfall =)

Det blev inget sticka trots tur och retur malmö. På väg till malmö blev det förberedelse. på väg hem tidningsläsande.

Nu ska jag och prinsen bege oss iväg till Finsmakaren här i byn. Hämta våra grönsaker. Fixa till kvällsmaten och morgondagen =)


Kommentarer
Postat av: Olga

Tack för titten! Hoppas att det verkligen gick bra för dig på intervjun. Jag håller tummarna för dig :-)) Lycka till!
Kram,
Olga

2008-04-11 @ 21:45:04
URL: http://olga.aspige.com/blog/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0