VM stickning

Har nu kommit ca 1/3 av min ärm. Och jag som skall vara klar i morgon. Undra hur det skall gå *ojoj* Får passa på att sticka en massa idag. Tur att inte skolan har börjat än då jag är ledig hela dagen idag och hela dagen i morgon.

På stickamera.se finns det ett julklappsbyte. Funderar på att gå med i det. Men om jag gör det blir det en grej till jag är med i, då jag redan är med i
* Secret of chrysopolis
* Weihnachtsgeheimnis
* Sjalbyte
* Hemlis

Samtidigt som jag retar mig på att jag missade bytet "en kopp garn".

Men samtidigt ska jag hinna med allt. Sjalen är jag klar med. Ska bara skicka iväg den. Hemlisbytet, har inte fått reda på min hemlis än så jag kan inte hitta på ngt än så länge. Secret of chrysopolis har jag gjort provlappen till och först i slutet av september kommer första ledtråden. I Weihnachtsgeheimnis håller jag på med sjalen och än så länge har det inte kommit ut något mer. Känns bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0