Upploppet

Idag är det upplopp på VM. Nervös. Sändningarna börjar om ca 15 minuter. Då blir det sticka av det. Sen slutar sändningarna vid 21 i kväll så jag har 12 timmar på mig att färdigställa min ärm plus allting annat som skall göras under dagen. Tror att jag kan hinna men då krävs det verkligen att jag stickar idag. Sen blir det till att fotta och lägga ut här på bloggen.

Fick min hemlis igår. Har dessutom kommit på vad jag ska skicka till henne i det första paketet. Dock hade min bloggadress försvunnit när jag skcikade in min "ansökan" konstigt, men fick mailat den igår. Hoppas nu att allting löser sig så jag oxå får lite hemlispaket :P

Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Tack för att du var med i VM- stickningen

2007-09-02 @ 19:25:47
URL: http://bortaboijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0