Helg om ett par timmar =)

Idag är det fredag vilket för mig innebär att jag har TRE dagar fritt från skolan *skönt* Dock har jag en MASSA att plugga. Men det är som vanligt så jag är van =)

Fredagen skall tillbringas med att plugga fram till skolan börjar 14. Är hemma vid 17 och ska då handla och fixa grönsaker. Hoppas att fiskdisken inte har hunnit stänga tills jag kommer. Eller att all fisk är slut. Då blir jag ledsen :( Sen ska vi hämta grönsaker. Kvällsmat skall oxå göras.

Efter det är det tv mys och stickning *älskar* att sitta med älsklingen framför tvn och ägna mig åt att sticka, finns det något bättre. Dessutom har vi inspelat en massa bra program från veckan som vi inte har sett ännu. Perfekt start på helgen.

I morgon skall jag plugga och träna afro med Anna är det tänkt. Om jag inte har en massa träningsverk från igår (brukar komma två dagar efter). På söndag är det kalas och då hoppas jag att min rulltårta är klar. Eller rättaresagt den kommer att vara klar. Brukar inte misslyckas med mina deadlines =)

På lördag ska jag även gå och posta mitt hemlispaket och bytessjal. Funderar på väskbytet och julklappsbytet. Mor, tanken var god men väskan skall vara minst 25*25 cm och tickad. sköldpaddsväskan är virkad. Om någon har tips på vad man kan sticka för väska tas det gärna emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0