Bild på tröjan



Så här långt har jag då kommit på min pippitröja. Jag skäms lite att jag inte har kommit längre. Borde ju ha varit klar. Men det är snart helg och då ska det bli sticka. Skyller även på att den är på tok för stor för att tas med till skolan och stickas på där. Har börjat komma igång med min sjal på riktigt nu. Känns bra. Har funderat på om jag ska gå med i stickameras julklappsbyte och ha den som julklapp... eller om jag väljer att behålla den själv.. *svårt* Men att få hemliga julklappar är ju bra så skoj. Tror att jag ska gå med iallfall och sen får jag se vad jag väljer att skicka iväg =)

Blev inte antagen på styrkeinstruktörsutbildningen =( men det gjorde at jag slapp ångesten över att välja vad jag ska göra. Ska snart ringa min chef från i somras och säga att jag kan jobba helger. Det är alltid bra med lite extra resurser i plånboken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0