Tentan fortskrider och mors julklapp är klar

Har nu ca 4,5 timme på mig att färdigställa min tenta. Det bör inte var något problem har lite mindre än 25 % kvar.

Tog nu en liten paus ch fixade det sista på mors julklapp så nu är det klar =) Känns skönt. Länktar tills klockan nio. Då skall tentan vara klar och inlämnad.

Planen för kvällen ser sen ut på  följande vis
* Lämna in tentan
* Ta ett långt bad
* Sticka och mysa framför TVn

Jag måste ju fixa till lillebrors julklapp (läs repa och göra om)

Dags nu att återgå till vilka svagheter som jag anser kan uppkomma i systemet vad gäller ett företag med namnet Tea Direct Co.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-31 @ 18:35:49
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0