Presenter

Jag var på stickcafé igår. Det var trevligt. Hade som plan att köpa ett stycken nystan. Det blev fem. Anledningen till detta var att jag kom på att jag skall på överaskingsfest och på inflyttnings/halloween fest. Alltså behöver man presenter med sig till det. Så jag har köpt garn till det. Är halvvägs klar med den första. Det är tur det eftersom festen är den 27 oktober dvs om 1,5 vecka. En vecka senare är det dags för nästa fest. De har jag bara börjat på, började på dessa först och sen kom jag på att jag skulle på en fest innan först och då är det bäst om de är klara först.

När dessa är klara så får jag ge mig på mina julklappar igen. Men det är långt till jul så jag skall hinna med båda delar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0