Hemma igen

Är nu hemma från ön igen. Har fått pluggat en del och stickat en del. Dock inte så mycket som jag borde av varken det ena eller det andar. ASka nu sätta igång och plugga *puh* Sticka får jag lov att göra sen någon gång i framtiden när jag har tid *snyft* Dock har jag nästan gjort klart framsidan på mitt julklappsbyte *wiie* Ska idag även skriva ut mönstret och instruktionen till SotS.... Får se hur länge jag kan hålla mig borta från det, eller kan och kan. Jag är så illa tvungen att göra det...

Är inne och läser om alla som har fått sina hemlispaket, det ser jättetrevligt ut. Tyvärr har jag inte fått mitt första än. Men väntar med spänning =)

Hoppas att alla har haft en trevlig helg, det har jag haft, god mat och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0