Helg!

Blev som planerat klar med inflyttnings/halloween presenten till min kusin. blev även klar med julklappen till min mor. funderar på att göra något mer till mor så det blir lite mer.

Funderar på att åka till landskrona i morgon. det skall vara en mässa i folkeshus och vikangarn.se och nystat.se skall dit. funderar på att följa med och hålla de sällskap. men samtidigt har jag sjukt mycket att plugga så jag får se hur ajg gör. jag kanske tar mitt förnuft tillfånga och stannar hemma :P ska ju till ullareda på måndag och då blir det inget plugg

så som det ser ut nu kommer jag gott och väl hinna göra alla julklapparna och det känns skönt. måste fortsätta på mitt julklappsbyte. det skall ju skickas senast den 1/12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0