Halvvägs med första halvan av julklappen

Har nu gjort 25 % av en julklapp. Det känns bra. Än så länge är det lättare än vad jag har tänkt. Vilket är positivt närman har ne massa att göra.

SKa till Landskrona om en timme. Där är det kulturnatt. Oh.. måste kolla in vad jag vill se på :P Sen ska vi sova hos föräldranra. I morgon är det byxköp och GARNKÖP måste fixa ett nystan till till mitt julklappsbyte

Jag har fortfarande inte fått mitt hemlispaket *snyft*
Vet inte om det har blivit något fel med posten eller om det har blivit fel med adressen. Men min adress är
Ida Karlsson, Sunnanväg 13a, 244 38 Kävling
Svar på hemlisfrågorna finns i ett gammalt inlägg

Kommentarer
Postat av: A

Tråkigt med din hemlisvän. Jag har inte heller fått något paket, men hon har i alla fall gett sig till känna med några kommentarer.

2007-10-16 @ 15:05:12
URL: http://ullstina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0