Pappas julklapp

Har idag fått tillbaka pappas julklapp = jätteglad. Ska skticka på den till toppform som börjar 21,30

Idag är jag så trött. Har lust att bara gå och sova.. men plugga måste man

Ett företag ringde och frågade om jag var intresserad av en tjänst. Ska höra av mig i veckan. De skulle även prata med ett par andra. Vågar man tacka ja eller vågar man att tacka nej... svårt val. Ska ringa och höra om jag kan komma dit och se hur det ser ut.

Jag är så sticksugen på pappas julklapp den ropar *sticka på mig* ;P Har fått gjort en del på farmors julklapp oxå idag =) alltid trevligt :P är snart klar med den första. Vilket känns jättebra =)

På fredag ska jag inom mamma när jag är på jobbet =) Ska kopiera en del papper till min hemlis. Hon gillar sjalar med kluriga mönster och det skall hon få. Gillar själv sjalen och funderar på att göra en till mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0