Kedjebrev =)

Detta är ett kedjebrev som snurrar runt bland bloggar. Själv tycker jag att det är skojigt att både ge och få presenter. Jag hittade denna hos snigelmamman Nu vill jag föra denna roliga aktivitet vidare.

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Med andra ord så utlovar jag en handgjord present  gjord av mig till de tre första som svarar på det här inlägget. Presenten kommer att komma när ni minst anar men senast inom ett år från idag. 

Grundidén var att man ska skicka presentitanken men det gör ni som ni vill, inget tvång då tappas det roliga bort.  Så grattis och kram till er tre som hinner först.

Kommentarer
Postat av: Pia

Kul att du för detta vidare! Presenter är alltid trevligt när som helst på året!

2007-11-17 @ 17:58:36
URL: http://snigelmamman.blogg.se
Postat av: Kerstin

Jag vill också gärna ha en överraskningspresent. Kram

2007-11-20 @ 07:54:07
Postat av: Magdalena

Kul idé, ska slänga upp den på min egen blogg.
Vilken fin design du har på sidan förresten.

2008-03-03 @ 20:20:44
URL: http://1337magdalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0