Julklappen till farmor

Har nu gjort 3/8 på farmors julklapp. Detta sen i fredags. Känns hoppfullt om att få den klar strax =)

Sen har jag i mina gömmor hittat garn och jag har fina pärlor att ha till för att göra en sjal till *mys* men det efter att julklapparna är klara.

Kom även på hur jag ska göra för att få rätt på min SotC sjal och pärlorna där. Har tagit en dubbelvikt vajer att pilla dit pärlorna med i väntan på att jag ska få virknål av farmor. Har ju inte hittat någon själv som är så liten.

Idag ska Adlibris posta mitt paket. Det är en stickbok med ett mönster på en underbart rosa/lila sjal och Harry Potter och döskallerelikerna. Ska läsa den för att se om jag har förstått allting rätt =)

Sitter hemma och ska skriva på mitt PM och min uppsats

Blir ingen träning idag =(

Ligger så mycket efter med skolan

Jag gillar inte att ha lektioner mitt på dagen

Hela dagen blir förstörd. Man kan ju inte planera som man vill =(

(Obs, kanske lite missriktande rubrik :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0