Hemma igen

Då var man hemma från föräldrarna igen. Är chockad, fick inte stickat en enda maska. Men jag har å andra sidan läst två kapitel i min kurslitteratur bok =) det är alltid något :P

Sitter nu och skriver uppsats i beskattningsrätt. Det är intressant. Känner på mig att jag kommer få ett bra resultat på den =)

Jag ska få farmors virknålar *glad* det innebär att jag kommer att kunna virka in mina pärlor i mina stickningar istället för att trä upp de från början :P Hon har dessutom pärlor liggande som jag skulle få och se om jag kunde göra något av =) Känns bra =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Revisor är ju typ det bästa man kan vara, den vi har här på mitt jobb tjänar sjukt mycket pengar ju, eftersom hon är egenföretagare också. Men hon får jobba ihjäl sig nu över jul och nyår :)

2007-11-19 @ 13:08:01
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0