Hemlispaket och julklappsbyte

Jag skickade igår iväg hemlispaketet och julklappsbytet. Hade ju fått fotovinsterna och var "tvungen" att hämta ut de på posten. Passade då på att posta de paketen. Hoppas nu bara att mottagarna blir glada för det som de får.

Bloggen är fortfarande inte kompis med mig. Jag vet inte varför, men jag vet att jag itne gillar det. Därav tt det inte finns några bilder att uppdatera med.

Är strax klar med grytlappen som jag ska lämna på jobbet idag. Hoppas att de blir nöjda =) Annars skall hela dagen tillbringas med att skriva uppsats. Måste ju skriva klart den idag. *ojoj* hur skall det gå :S hinner inte skriva lördag, söndag (=jobb) och måndag borde jag ha för genomläsning och rättning.... inlämning på tisdag. se är det opponering i revisorsjuridke på onsdag....

Ska kolla om det finns någon på kontoret på jobbet idag. Hade behövt kopiera mönstret till sjalbytet... LÄttare att ha dte uppkopierat än i en bok =)


Kommentarer
Postat av: Olga

Tack sååå mycket för alla hemlispaketen! Jag blev jätteglad när jag fick dem och nu är jag ännu mer gladare eftersom jag vet vem som är min hemlis!
Ha en bra helg!
Kram, Olga

2007-11-30 @ 23:48:16
URL: http://olga.aspige.com/blog/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0