Grytlapparna är lämnade

Har varit på jobbet nu =) Lämnade gryttlapparna där. De verkade uppskatta dem *glad*

Sitter och panikskriver på min uppsats nu. Skall hinna en bit till innan älsklingen kommer hem.

Sen är det till att handla och laga middag.

Får tyvärr sätta mig och plugga igen fram tills det är "På spåret" och sen får jag hålla kväll. Ska försöka komma en bit till på farmors julklapp =) Hade varit så skönt om den kinde bli klar.

Borde inte påbörja några nya projkt innan de jag håller på med är klara. Kanse skulle ta ett ryck nästa helg och färdigställa gamla projekt =)

Fast sen har vi fars julklapp oåx som borde göras.. Men men.. det är ju hela 3 veckor till jul så jag borde hinna

image55

Har använt bilden förr men här i finns farmors julklapp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0