Fråga om stickmarkörer

Har fått frågan av ett par olika personer däribland Mirjam, en av de bästa vännerna från Kalmar, samt älsklingen.

Man använder de för att markera i sticket där man skall göra vissa speciella saker t.ex. ta in masker eller hålla koll på var man är i möstret

Är nu klar till hälften med lillebrors present. tyvärr glömde jag fars present hemma hos kusinen så jag ska se om jag kan få tillbaka den iniom en snar framtid :P så den oxå kan bli klar. har nu även bestämt mig vad jag ska knåpa ihop till farmor. det tog ett tag men jag kom på det =)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

OK, stickar man in den i stickningen, fastnar den inte då? Jag måste komma till botten av mysteriet med stickmarkören. En ännu större kram och en liten puss

2007-11-04 @ 13:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0