Fler frågor och bokleverans

Mirjam, var inte orolig. De fastnar inte. Ska visa hur det ser ut när jag har fått upp ngt sticke då jag behöver dem =)

Ska idag fixa tråd och extra pärla så jag an fortsätta göra stickmarkörer *skoj* måste göra en massa så jag har mitt lilla lager. Har påbörjat fortsättningen på Andys julklapp *skönt*

På lördag kommer kusinen hit. Det innebär att jag kommer få tillbaka fars present som jag glömde hos henne *nice*

Kommer nog få mina böcker som jag beställt idag. Stickning och virkning med pärlor samt friday knitting club =)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag är i spänd förväntan över dessa mystiska små markörer.

2007-11-05 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0