Ett par varv till

Har stickat ett par varv till på Andys julklapp. Känns skönt. kommer hinna bli klar med den i god tid =)

Fick mina böcker idag "friday knitting club" och "knit and crochet with beads" ska aldeles strax krypa upp i sängen med knit and crochet boken. den andra får ligga lite. håller på med två andra böcker samtidigt.

Längtar till torsdag. först ska jag till tandläkaren (inte skoj) sen är det virkkurs hos vikangarn och nystat på Norra Infartstagan i Landskrona. Detta är destoroligare =)

I morgon är det ingen föreläsning utan ska ägna dagen åt att skriva min beskattningsrättsuppsats. Ska även försöka hålla mig borta från sticket :P Nu är det en film jag vill se. Men samtidigt har jag lovat mig själv att jag skulle gå och sova nu vid tio. Det är ett svårt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0