Ont =(

Jag har kommit under fund med att 1,5 mm stickor är ganska vassa. Satte en av mina i handflatan igår. Inget jag rekomenderar. Ont gjorde det och blöda började det göra =( Men det är smällar man får ta.

Det har inte blivit m,ycket stickat idag och inte lär det bli mer heller. Jag ska skriva tenta i morgon (mamma jag kommer nog in redan till frukost och skriver ut den) så det blir till att plugga hela kvällen. Till helgen är det kalas. Men kanske hinner jag sticka där. Lite lär det bli på tåget på vägen i allfall. Har goda förhoppningar om att under en snar framtid avsluta några projekt

På måndag ska jag och mor till Klippans Yllefabrik och handla garn. Garn kan man aldrig få förmycket av =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0