Jobb och jobb

Jag gör inget annat än att jobba och plugga känns det som. Har inlämningsuppgift till fredag som jag inte är nöjd med =( men det är smällar man får ta. Kursen har ju gått bra hittills.

Jag vill börja på något nytt stickprojekt men det får jag inte =( måste se till att göra klart något annat först. Víll ha en hylla eller skåp till mina stickgrejor *vill* så som det är nu är det bara rörigt. Det finns en fin byrå på IKEA men den kostar 1000 kr och det är lite väl i häftigaste laget. Får leta på blocket eller ngt i den stilen och se om jag kan få fram ngt.

I helgen är det Landskrona karneval. Skall då lämna tillbaka stickorna jag lånade av Annika och Viveka, tack för lånet. Skall även se om jag kan reda ut det överkastet som jag hittade i föräldrarnas källare. Kanske kan laga det och göra vid det.

Dags att gå till jobbet snart. Om 1,5 timme börjar jag. Ska se om jag kan få antingen läst eller stickat något där. Det är sånt som måste göras. Måste sticka lite på mitt sjalbyte oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0