Födelsedag

Fyller år idag. Det är trevligt. Jag har fått garn och stickor =) Tackar och bockar.
Ska i morgon göra en garn och stick invetering så jag ser vilka stickor jag har och av vilken storlek.
Snart kommer föräldrarna hem till sig och då blir det kaka och kaffe, mys.
Middag sen på resturang och opera Tosca sen. Känns som en trevlig kväll.
Har ännu inte lagt ut några bilder på mina muddar som är klara nu =) Håller på med min sjal fortfarande. Det tar sin lilla tid men det är inte mycket kvar. Har även kommit en bra bit på mitt evighetsprojekt, har gjort ca 1/4 nu. =) Har fått garn (i present) till fler evighetsprojekt. Känns inte helt fel :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu är lillflickan stor! Jag har ju redan grattat dig, men grattis igen!

2007-07-31 @ 15:33:17
URL: http://firebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0