Bilder

Har ännu inte fått svar på mitt mail till min sommarkurs, trots upprepade försök, så jag kan inte göra något med den än så länge (vet inte hur jag ska hinna göra in inlämningsuppgiften som ska in idag!!) så istället har jag lagt över lite bilder bara för att ni, mina kära läsare skall ha något att se på =)

 pärlmuddarna till mig som blev klara i slutet av förra veckan

 IKEAS fångst som jag fick av min bror när jag fyllde år. Dessutom med det garnet jag fick samt det garnet som låg i lådorna här hemma. Det känns bra för nu ha rjag en översikt på vad som finns att tillgå.

Kommentarer
Postat av: Fästmannen (Fredrik)

Hej min älskade! Tycker att din blogg är spännande och kul att läsa och att du fått in mkt information på den nu. Trevliga bilder... ;-) IKEAs neongröna fångst fick en perfekt placering i din mysiga stick- och virkhörna. Hoppas du har det bra på jobbet. Vi ses imorgon efter 15. /Kärlek och omtanke

2007-07-31 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0