Tossor

Vid en tidigare garninventering hittade jag två stycken nystan med raggsocksgarn. Har nu bestämt att de tillsammans med lite restgarner skall bli tossor. Jag skall ha de på Hven och får helt enkelt förlika mig med att det är fler än jag som kommer att använda dem

Men när jag kommer att göra dem det vet jag inte =)

Har nu fåt tbekräftelse på att jag är med i sockklubben *mys* Hoppas nu bara att jag är duktig på att sticka oxå =)

Håller mest på att pilla med min WIP inga nya projekt påbörjad. Har garn till sjalbyte 2 och en Sheldon men det skall jag göra i mellandagarna och på Lalandia =) Har ju mina sjalar att göra klart oxå så jag har inte brist på projekt. Snarare brist på tid :S


Kommentarer
Postat av: Annicka

Go kväll!
Visst har vi öppet i affären den 22 vi ses då
kramisar Annicka

2007-12-16 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0