SOC

Tittade på min SOC idag. Har ju kommit hela 8 varv *hmnn* Funderar på om jag har valt fel typ av garn. Mycket möjligt... Sakta går det. Dessutom har jag gjort fel. Har blivit av med ett par maskor. Tror att jag har missat något omslag. Orkade inte pilla på det mer. Har man gjort 1 varv på 2 timmar så får det vara som det är. Har kontrollerat så att det ser någerludna ut och att det inte finns några lösa maskor somriskerar att tappas.

Funderar på att det här med att sticka sjal kanske inte är min grej. Så fort man gör fel blir det ju extrem svårt!

Kommentarer
Postat av: Zara

har aldrig stickat, kommer aldrig att fatta hur man gör ... Grymmt att du håller på med det.. vill oxo =) vad jobbar du med `???

Kramz Zazara

2007-12-18 @ 05:20:02
URL: http://zazara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0