Snart dags att sova

Har disikerat lite till på mitt täcke *wiie* Börjar se slutet på disikeringen :P

B. på jobbet tyckte jag skulle göra ett mormorsrutortäcke till dubbelsäng som dessutom hänger ner på sidorna.... Tror inte att det kommer att ske den närmsta tiden. Det hade varit trevligt att göra det åt någon om tiden finns inte.

Sitter och väntar på att jag ska få min grytlappskompis och strumpkompis. Har redan bokat in mig i butiken för att handla garn till det =) Vet vad jag ska göra för något mönster på disktrasan också. Väntar bara på färgönskemål från mottagaren. Tycker att det är jättekul att det är ett internationellt byte oxå. Det ger en chans att lära känna folk över hela världen.

Dags att krypaner nu så man orkar med hela morgondagen och får pluggat en massa

Dock skall jag börja med att ringa tandläkaren kl 7.30 *puh* se om jag kan få komma dit igen och titta till min lilla tand som inte tycker om när jag äter på hårda saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0