Möblerat färdigt

Ikea besöket avklarades igår =) Har nu monterat ihop allting. Det känns så skönt. Har nu fått ett eget skrivbord.

Paketen är fortfarande inte öppna och jag har fått tillåtelse av min hemlis att vänta med hennes paket oxå.

Håller på att paketera in julklappar. Har bil på tisdag och ska då köra hem paketerna till föräldrarna där julen skall firas =)

Blir inte riktigt klok på Fröken Fräkens julkalender. Men hon påstår att den är rätt =) Det skall bli intressant att se hur den skall bli när den är färdig.

Har nu bestämt vad jag ska göra till min ena kompis som skrev inlägg i min blogg. Till den andra får jag fundera lite till. Eller så gör jag samma till båda =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag önskar mig stickmarkörer om man får önska!

2007-12-10 @ 08:31:20
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0