Mera paket

Jag hade lyckats med att kommentera på min julklappsbytes kompis blogg. Detta gör att jag kommer få ett paket till därifrån. Någon gång under året. Det är trevligt att få det lite pö om pö så blir man mer överraskad =)

Hemlis! Jag har inte fått paketet än. Tror att det är på posten på väg till mig. Är det okej för dig om jag väntar med att öppna det till julafton? Jag är barnsligt förtjust i att ha många paket då. Men om du tycker jag ska öppna det tidigare så är det bara att säga till!

Idag ska jag till IKEA för att handla det sista så jag kan göra mina julklappar *längta* Sen ska jag slå in de i kväll under tiden då jag ska se Svensson Svensson och Baben & CO.

Borde uppdatera på min WIP lista. Den stämmer inte riktigt längre. Men det får jag ta efter att jag har varit på IKEA =)

Först är det dock frukost i Landskrona hos föräldrarna. Samt hämta bilen så vi slipper bära alla grejor på tåget.

Kommentarer
Postat av: hemlis 2 venn

Pakken er sendt fra Danmark denne gang for det er her jeg bor ;-)

Du må gerne vente med at åbne den til jul..... men jeg pakkede vist ikke ind i gavepapir - så du må ikke åbne kuverten

Rigtig god weekend og hyggelige strikkehilsner
fra din Hemlis2 venn

2007-12-08 @ 12:36:12
Postat av: Ulricha

Hoppas att IKEAbesöket blev trevligt!

Att du kan hålla dig från att öppna paket innan julafton!

Ha entrevlig 2:a advent.

2007-12-08 @ 22:23:57
URL: http://www.garntrollet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0