Måndag morgon

Då var det dags att återgå till vardagen. Men som student är det inte alltid lätt att skilja mellan vardag och helg.

För tillfället har jag inga fler föreläsningar i min ordinarie kurs. Det göer att det är hemma studier som gäller fullt ut.

Dock blir min planering för dagen inte vad den borde vara. Skall till tandläkaren kl 10.30 för att fixa min tand. Det blir tredje gången som jag åker dit. Men det brukar ju sägas tredje gången gilt =)

Med till landskrona får grytlappen följa. Jag anser att det är ett lagom stort och avancerat projekt. Nu så får det bli duschen. Tåget går om 50 minuter och jag har inte ens börjat att komma i ordning

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för överraskningspresenten. Jag har inte hunnit tsta dem än.
Kan du tänka dig att jag glömde få med virknålen till Hven. Jag hade bara arbetet och alla nyustanene och kunde inte göra något. Börjar få panik med att hinna få Andys julklpapp klar i tid. Jag ska ju dessutom hinna sticka en schal till schalbytet. Du får väl hjälpa mig.

2007-12-17 @ 08:29:52
Postat av: Sofie

Undra hur jag hamnade där! Inte konstigt att jag hade massa besökare plötsligt då :)

2007-12-17 @ 09:42:48
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0