Julafton i morgon

I morgon får man paket. Jag är barnsligt förtjust i det =)

Har även sparat mitt hemlispaket och ska öppna det i morgon *längtar* Sen har jag julöklappsbytet från snigelmamma och från hemskaste för att jag kommenterade på hennes blogg. Aha =)

Ska nu sätta mig ner och studera lite. Sen ska jag och älsklingen spela bongolotto =)

Sockbytet och disktrtasbytet är framflyttat. Har lite mer tid på mig att fixa det så det är ganska skönt. Men i och med att jag redan köpt garn är det bara att tuta och köra =) Så får jag hoppas att mottagarna gillar färgerna =))

Kommentarer
Postat av: Pia

God Jul önskar jag Dig, Ida. Och jättetack för de fina stickmarkörerna och julhälsningen.

2007-12-23 @ 20:22:14
URL: http://snigelmamman.blogg.se
Postat av: Sofie

Tack för min fina present! Hoppas din jul varit lika mysig som min!

2007-12-25 @ 11:33:28
URL: http://hemskast.blogg.se
Postat av: Annicka

God Jul på dig
Tack för den jättefina julklappen, jag väntade med att öppna den till vi öppnade de andra julklapparna. Trodde du inte va?
Hoppas du har haft det jättebra.
Vi hörs
kram Annicka

2007-12-25 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0