Hos svärföräldrarna

Då var man i Hässleholm igen. Alltid lika trevligt =) Ska fira nyår här

Har även fått min inbjudan till stickameras sockklubb. Det är jättemånga som är anmälda, skoj =)

Det är jättemånga som har valt att vara med *skoj* Får se när jag kan börja på dem har ju bara en omgång strumpstickor och tänkte göra mig en Sheldon. Får inte tag på några nya på ett par veckor heller så det är svårt val. Får läsa igenom Sheldon mönstret och se vad som står där. Kanske bara behöver dem för att lägga upp *hoppas*
Borde verkligen uppdatera mina WIP och KAL och så men det finns ju inte tid till allt =( Tänk om man bara kunde tillbringa sin tid med att pyssla :P

Kommentarer
Postat av: Ulricha/Garntrollet

Ha en trevlig nyårshelg! Hoppas att du hinner sticka lite :-)

2007-12-30 @ 21:36:07
Postat av: Ida

Visst är det svårt att välja ibland. Jag håller på med Sheldon någonstans, men jag tror faktiskt den blev liggande just pga att jag behövde stickorna till annat och nu har jag lagt upp till sockarna i sockklubben, så Sheldon får vänta lite till...

2007-12-30 @ 21:41:02
URL: http://sticksidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0