Årets julklappar

Följande har jag fått i julklapp

Av mor och far
- Skrivbord
- 2 hurtsar
- Badrumshylla
- smått och gott på IKEA
- Resa till och från Lalandia + uppehälle där
- Almanacka

Av älsklingen
- Bok, hur man gör egna halsband
- Bok, handbok i svenska språket
- Springform
- Pärlor

Av bror
- Elinstalation på balkongen

Av Lars
- 500 kr

Av Farmor
- 300 kr

Av Faster Margit
- Bakduk

Av Sofie
- Virkad svamp som man kan lägga smågrejor i

Av Snigelmamman
- En jättesöt docka (handgjord)

Av Hanne (min hemlis)
- 4 nystan alpacka garn
- Tepåse
- Toblerone i småförpackning (en vit absolut favorit)
- Kit att göra egna nyckelband (med pärlor)
- Sytt fodral med näsdukar i

Tror att det var allt. Hoppas jag inte har glömt något. Om jag har gjort det så tackar jag så mycket i allfall!!! kommer att lägga ut bilder på hemlispaketet, dockan och svampen så fort det finns möjlighet.

Tack än en gång!!!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Fina julklappar...trevlig helg!:)

2007-12-28 @ 09:18:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0