Inte mycket stickat =(

Usch.. har inte stickat mycket nu heller.. Känns inte bra. Sitter för tillfället och tittar p åtoppen som jag inte får lov att börja med förrän jag är klar med min andra tröja, även om jag vill börja nu!!! Har dock ett problem med min topp som jag ska göra och även har garn till. Vet inte vilken storlek jag ska göra den i. Tror att det tar tid att sticka då det är spetsmönster i den. Och med tanke på att jag jobbar på att minska i storlek vet jag itne riktigt hur jag ska göra. Ska jag sticka den så at den passar nu, med risk att den är förstor när den är klar eller ska jag sticka den i den stoleken jag vill ha när jag är klar, med risk att aldrig nå dit eller ska jag ta ett mellanting... Detta är så svårt!! Vill även börja på Mrs Weaslys väska men även det får vänta. Där har jag inte ens garn så det är omöjligt att börja =S

Har idag hållt påatt sortera papper och ha mig. Försöker fixa mina examina. Det är inte det lättaste. Har dock fått reda på hur jag ska göra nu. Ska bara bestämma mig för vilka kurser jag skall ha med i examen och vilka jag ska ha intyg på. Har ju så många kurser attt jag itne vet vad jag ska göra av dem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0