Första invägningen

Idag var det då invägning och första resultatet efter första veckan efter semestern skulle uppdagas. Resultatet blev 0.5 kg minus. Det är jag inte nöjd med. Jag hade räknat med 1 kg minus men nu blev det bara hälften. Får hoppas på bättre resultat nästa vecka helt enkelt. Håller tummarna för mig själv....


I morgon blir det styrketräning och det ser jag framemot. Det var förra måndagen senast. Har varit på Box och outdoor i stället sedan dess =)


Fredag idag är det också. Det innebär att det skall bli myskväll med prinsen i kväll. Skall äta ungsgratinerade rotfrukter och till det ha stekt fisk *mmmm*. Jag som är galen i färsk fisk tycker att det är allt för sällan som vi äter det. Helst skulle jag vilka inmundiga det flera gånger i veckan men nu så blir det bara en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0