Veckans vikt

Veckans vikt blev *tadam* 96,5 kg. det är ett nytt bottenrekord :P Hela 8 hg minskning från förra veckan.

En total minskning sen jag började gå ner i vikt med: 38 kilo (från 134,5 antagligen mer men hade ingen våg till 96,5)
Har gått från BMI 46.5 till 33,4
Vid 86,4 kilo har jag gått från fet till överviktig. Det är bara 10,1 kilo kvar tills dess. Helt rimligt att kunna uppnå eller hur =)

Idag ser planeringen ut på följande vis. Ska söka ett jobb =) Sen ska jag gå ut och gå en runda 5 km. Sen blir det frukost och kakbak (muta) ska sen till jobbet och få mina strumpstickor samt lämna över kakan och förhoppningsvis få mina byxor lagade =) sen blir det till att åka hem. försöka plocka i ordning lite. sen kommer mor och ska mangla dukar. sen kommer älsklingen hem och säger hej innan han antagligen skall på möte *puh* massa på en gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0