Invägning och övrig info

Idag är det måndag och invägning. Vägde in på 97,2 kilo. Det ä  + 0.2 kg sen i måndags och tillbaka på samma vikt som jag hade efter jul. Det är inte bra alls =(

Följande lovar jag mig själv nu
* Skriv upp vad jag äter
* Ta mindre portioner
* Träna mer (3 gånger på 3 veckor är inte okej)

Har fyllt i på VK dagens kaloriintag. Det kommer nog sluta på 1357 kcal.Av 1327 tilldelade. Ska och träna idag så förhoppningsvis så kommer det att rätta till sig lite.

I morgon är det gruppmöte, träning, ärenden, sen kurs i hur man skriver cv
onsdag är det träning, plugg, kurs i intervjuteknik
torsdag träning och plugg
fredag, plugg, handledarmöte, träning
lördag, träning, plugg, fest med jobbet
söndag, kurs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0